יום רביעי, 21 בינואר 2009

בחזרה לשגרה

אז זהו, המלחמה נגמרה, וטוב שכך!! אין יותר אזעקות ואין יותר השכמות בשעות המאוד מוקדמות של הבוקר. חזרנו לשגרה סוף סוף.. מה שאומר שאנחנו יכולות לחזור ולקיים את מסורת השופינג השבועית שלנו ביום שישי!! אנחנו מקוות שעוד יש זכר לסיילים האימתניים שאמורים להיות בתקופה הזאת. בכל זאת, פספסנו הרבה זמן שופינג. אי אפשר לדעת מה נשאר בחנויות. טוב נו, נוכל להסתפק בינתיים ברכישות האחרונות שלנו מתל אביב.

ועכשיו לתמונות!


אדוה:





לימור :

זוכרים את הנעליים מספרינג ב60 ש"ח? אז הנה הן בהופעת בכורה + הגרביונים החדשים
מת"א+ שמלת שיפון בצבע שאני ממש ממש אוהבת מ-forever21.


ועכשיו לגולת הכותרת!! הרכישה האחרונה שלי ואני כל כך כל כך מרוצה ושמחה שסוף סוף קניתי בובת דיגום!! כבר הרבה זמן שאני רוצה לקנות אחת כזאת, אז אתמול נסעתי כדי לחפש אחר בובת דיגום. אחרי סיבובים בכל החנויות באזור בחרתי את זאת. מה שבטוח, היא הולכת לשמש אותי הרבה בזמן הקרוב.

עד הפוסט הבא, לימור&אדוה.

14 תגובות:

boiler אמר/ה...

סחטיין על הרכישה של הנעליים! כלום כסף!

מקווים שהשאלה לא חטטנית מידי אבל אם אפשר לשאול כמה בערך עלתה הבובת דיגום?

אדוה&לימור אמר/ה...

boiler- באמת כלום כסף.. מזל שנשארה המידה. ובקשר לשאלה- הבובה עלתה בסביבות ה200 ש"ח.

boiler אמר/ה...

גם כלום כסף! חחח

לא העדפתן לקנות בובה עם אופציה של הרחבה למגוון של מידות?(כמו שיש לנו בתמונת פרופיל)

Delmy אמר/ה...

gorgeous hair and love the tights!

נועם קוריס אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
נועם קוריס אמר/ה...

הי ממליץ לכן להצטרף לאתר האופנה דלוק - קהילת
אופנה ורשת חברתית לכל אוהבי האופנה ולכל העוסקים בתחום

elinor אמר/ה...

60 ש"ח!??!?!?!?!?!?
איך זה שאני לא מוצאת את המציאות האלו..?
הנעליים מדהימות!

Seeker אמר/ה...

Thank you so much for visiting my blog and left such nice comment
Honestly I can't read anything but I love your pictures.
You've a great hair and very nice outfits
Keep in touch if you feel like it

All the best take care

xoxo

saray אמר/ה...

הגרביונים של שתיכן ממש יפים

ennui אמר/ה...

don't understand much, but the pictures you post are fab! love the clothing.

אדוה&לימור אמר/ה...

boiler- בעיקרון כן, אבל המחיר של בובות מהסוג הזה הוא ממש גבוה..
אלינור- כן הנעליים בהחלט מציאה :) כל מה שצריך זה לחפש ולחפור קצת יותר!
שריי-תודה :)

אנונימי אמר/ה...

אני כ"כ רוצה לעצב ולתפור בגדים אשמח עם תגידי לי מאיה\פה קנית בובה כזאת..

חנצ' >< אמר/ה...

היי רציתי לשאול איפה קנית את הבובה? ואולי את מעוניינת למכור אותה?

את יכולה גם לשלוח מייל אל - chen_410@walla.com

תודה מראש (:

דורין :) אמר/ה...

חבל שלא רשמת פרטים מאיפה קנית אותן ואיזה עיר ואיזה רחוב וכל מיני פרטים כאלה כי זה מאוד מעניין את הוקראים חח ..
אז באמת רציתי לדעת איפה קנית אותה כי אני גם מחפשת בובת דיגום במחיר כזה ..

אז אשמח לקלב עוד פרטים ..
מסנג''ר - b_dorini@hotmail.com
ואת יכולה אפילו לשלוח לי הודעה או להתקשר 0544601817

ואת יכולה לענות לי גם בבלוג .. http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=482299

אני נורא אשמח לקבל ממך תשובה כי זה חשוב לי למצוא בובת דיגום חח :)

דורין :)