יום שישי, 16 בינואר 2009

יום בתל אביב

אתמול נסענו לסיבוב שופינג בתל אביב, שלהפתעתנו מזג האוויר בה היה קיצי במיוחד. לאחר סיבובים רבים והליכה מרובה חזרנו הבייתה עם הרבה שלל. הסיבוב התחיל בדיזינגוף סנטר- משם יצאנו כשבידינו חולצת שחורה עם שכבות תחרה ממש יפה ומיוחדת, ב50 ש"ח בלבד!! סיילים זה כיף... לאחר הסיבוב בדיזנגוף סנטר {שכמעט הלכנו בו לאיבוד דרך אגב} התחלנו לטייל ברחובות תל אביב- קינג ג'ור'ג, אלנבי,השווקים, בקיצור- כל הרחובות הידועים שמלאים בחנויות אלמוניות {רובן} של בגדים ונעליים. משם לא יצאנו עם משהו מיוחד, ומיד אחרי שסיימנו שם הלכנו לנחלת בנימין, כדי לחדש את אספקת הבדים שנגמרה. היה פשוט תענוג להסתובב שם, המבחר כל כך גדול!!! יצאנו עם כל כך הרבה בדים משם, שבקושי הצלחנו לסחוב את השקיות.
את הסיבוב שם חתמנו בbubble drinx בטעם אננס ליצ'י אבטיח- למי שלא מכיר את זה, זה סוג של ברד עם מין סוכריות ג'לי כאלה. מומלץ בחום!!! הדבר הזה פשוט ממכר...
אחרי שחרשנו את כל נחלת בנימין החלטנו שאנחנו נוסעות לעזריאלי, דבר שהיה קצת בעייתי- מכיוון שאנחנו לא תל אביביות, כל קשר בינינו לבין הכרת קווי האוטובוס שם הוא מקרי ביותר. אז שאלנו כמה מעוברי האורח שם כיצד מגיעים לקניון. הסתבר לנו שהתחנה שלשם מגיע הקו שנוסע לעזריאלי היא רחוקה מהאזור שבו היינו,אז היינו צריכות ללכת הרבה. ממש הרבה. בסופו של דבר הגענו לעזריאלי כשאנחנו בקושי זזות, וקינחנו את כל סיבוב השופינג הזה בנעליים מדהימות מספרינג, שלהפתעתנו הרבה עלו, כן כן, תחזיקו חזק- 60 ש"ח בלבד! אתם תראו אותן באחד מהפוסטים הבאים.
לסיכום, היה לנו ממש כיף וחזרנו עייפות ,מרוצות, ועם הרבה שקיות.

לימור:




אדוה:




שבת שלום לכולם,
עד הפוסט הבא, לימור&אדוה.

6 תגובות:

נופר אמר/ה...

תתחדשווו =) לבושות יפה.. כרגיל. וואי זה מזכיר לי שגם אני חייבת לקפוץ לתל אביב מתישהו.

שבת שלום 33>

Ayesha אמר/ה...

!wow those tights you have on are exactly want I swear
and although I can't ead anythign I love looking at the pictures they are beautiful!.

saray אמר/ה...

וואווו הגרביונים של לימור פשוט מדהימים!

אם אתן רוצות לעשות מפגש בלוגריות קטנטן תגידו לי פעם הבאה שאתן באות לת"א :)

Sam אמר/ה...

Those tights are beautiful!

nicole אמר/ה...

thank you for the comment ;]

you also have great style & I love this outfit!

Zita אמר/ה...

These pictures are lovely. I love your tights!