יום רביעי, 7 בינואר 2009

יהיה טוב!!

בימים האלה הכי חשוב להיות אופטימיים ולחשוב חיובי. אנחנו בטוחות שהמצב יחלוף ויהיה בסדר. למרות שגם אנחנו בטווח האש ולמרות שזה ממש לא כיף להתעורר לצלילי אזעקה, אין לנו ספק שבקרוב זה יעבור.

ועכשיו לקצת אופנה!! אתמול יצאנו להתרעננות קלה בקניון הזהב בראשון לציון. וואו, הקניון הזה פשוט עצום! נכנסו לסניף של אלדו שכמובן העלה לנו במהירות את המצברוח, ונתקלנו שם בנעליים שאנחנו חושקות בהן כבר הרבה מאוד זמן, אבל המחיר שלהן הרבה יותר מדי גבוה. טוב נו, נחכה שיהיו בסייל. הנה תמונה של נעל ממש דומה למה שראינו, רק כדי להמחיש לכם כמה היא מושלמת:







והנה מה שלבשנו כשיצאנו לקניון:

לימור:




אדוה:






הנעליים החדשות שקנינו ביחד מ-weekend:
עד הפוסט הבא, לימור&אדוה.

5 תגובות:

אביטל אמר/ה...

אני כל כך אוהבת את הסטייל של אדווה(:

ennui אמר/ה...

those shoes are fab + outfit! you're qt.

Gabrielle Pascua אמר/ה...

very cute blazer.. i love how you mixed gray w/ tan. cute! thanks for the lovely comment ! xxx

saray אמר/ה...

באמת הכי חשוב להיות אופטימים ולקוות שהמלחמה הזאת תגמר מהר..

אתן נראות מקסים! והנעליים האלה פשוט מושלמות!

Elisabeth Webb אמר/ה...

לימור, האם זה שמך? אני מדבר עברית! (בערך) אני יהודי ואני עושה בית ספר יהודי. כמובן אתה גר בישראל. בשנה הבאה אני הולך לבית ספר על הנסיעה לישראל, אני לא יכול לחכות! אני כל כך מתרגש קניות וניסיון כל תרבות אני כבר לומד את כל החיים! אני פשוט רוצה ללכת עכשיו!
אני חושב שיש לנו הרבה במשותף! שמור על קשר איתי!
אני מתכוון להחזיק מעמד עם הבלוג שלך! זה מקסים דרך אגב!