יום שישי, 28 בנובמבר 2008

על הקצה

טוב נו, זה לא ממש על הקצה. הכי קרוב לקצה שהגענו אליו ביום שישי הזה היה לעמוד על אבן, וגם זה לא היה כזה מסוכן.
אבל למרות שלא עשינו דברים שהם כל כך יוצאי דופן, היה ממש כיף. מזג האוויר היה מעולה והתאים בדיוק למסע שופינג קליל,מהנה ומרענן, שהוציא אותנו קצת מהשגרה המשעממת של השבוע שעבר. אין כמו להסתובב בקניונים שאנחנו מכירות כל כך טוב, לשבת על כוס ברד מנגו תות בננה ופשוט להנות מהחופש של יום שישי. היציאות האלה ביום שישי כבר הפכו להרגל קבוע אצלנו, ומסתבר שהן גם ממש חיוניות למציאת פריטים שספק אם היינו מוצאות אם לא היינו חורשות את העיר בכל יציאה כזאת. השבוע חזרנו עייפות אך מרוצות, ועם שקיות כמובן, שכללו בתוכן 2 מעילים, שמלה, צעיף ונעלי בית {בצורת צפרדעים, לא סתם}.

אדוה:

לימור:
סוף סוף מצאתי קצת זמן פנוי לסיים את המעיל שהיה הפרוייקט העיקרי שלי בזמן האחרון. זה לא כל כך פשוט למצוא זמן לשבת ולתפור כשהמחשבה על המבחנים שאליהם אני צריכה ללמוד מקננת לי בראש. אבל סיימתי! והנה הוא לפניכם, המעיל החדש שלי. אני ממש מרוצה מהתוצאה, ונראה לי שממש השתפרתי מבחינת מקצועיות התפירה, יצא בדיוק כמו שרציתי.
היום ראיתי מגף פשוט מדהים! חום כהה. פרנזים. פשוט מושלם. חיפשתי משהו בסגנון כבר הרבה זמן וכשראיתי את המגף הזה הייתי בטוחה שחיפושיי הגיעו לקיצם. אבל כמובן, המידה שלי לא הייתה. לא נורא, לפחות קניתי כמה דברים ממש יפים.

ולסיום, תמונה של נעלי הבית החדשות שלי:



עד הפוסט הבא, לימור&אדוה.

14 תגובות:

zuz אמר/ה...

שתיכן לבושות מקסים

תעדכנו יותר ;-)

morena אמר/ה...

תודה !!
איזה חמודות הנעלי בית !!

Alice אמר/ה...

Lovely blog. You have beautiful hair! :)
Alice from Poland:)

M.I.A אמר/ה...

ואו! המעיל הזה פשוט מדהים :)
ח"ח

Dana (MODAna) אמר/ה...

מקסים, אשמח לראות תמונה מקרוב של המעיל

Dana (MODAna) אמר/ה...

מקסים, אשמח לראות תמונה מקרוב של המעיל

sefi אמר/ה...

מהמם, ומה שדנה אמרה!

אדוה&לימור אמר/ה...

תודה לכולם!!
zuz, נשתדל לעדכן יותר, פשוט לאחרונה לא היה לנו כ"כ הרבה זמן.
דנה וספי,אני יחפש תמונה יותר ברורה של המעיל ויעלה אם אני ימצא.

Ariella אמר/ה...

Your hair is lovely! I really like the dress in the last photos....

FASHION CHALET אמר/ה...

Thanks,
I love your boots!!
:)

xx

the healthy ghost אמר/ה...

I love all your looks.

Reena Rai אמר/ה...

Absolutely love both pairs of boots and the first tshirt dress

Unknown אמר/ה...

המגף השחור..
מאיפה? אני ממש ממש אהבבתי
מחפשת בנרות מגף עקב קצר שחור,,
אני רוצה כזה

אדוה&לימור אמר/ה...

תהילה- המגפונים מטוגו מהעונה שעברה. גם העונה יש להם מגפונים בסגנון.. כדאי לך לבדוק שם :)