יום שבת, 6 בדצמבר 2008

שיואו, תראי מה היא לובשת!

לא, המשפט הזה לא יצא מפינו, אלא מפיה של פרחה מתוסכלת אופנתית שנדהמה למראה משהו שהוא טיפה שונה ממוסכמות הסקיני-טוניקה-נעלי בובה {ה100ממות כן? לא סתם}. באמת שאנחנו לא נגד המראה הזה, אנחנו פשוט אוהבות ליצור משהו שהוא קצת מעבר. זה כל הכיף באופנה לא? להתפרע, ולדעת שיש בידייך את היכולת ליצור משהו מפתיע ומעניין כל פעם מחדש. בקיצור, להעביר את האינדיווידואליות שלך דרך הבגד. האמת היא, שאנחנו מוצאות את כל המבטים וההערות המוזרות כמשהו מצחיק, ואפילו מחמיא. רוב הפעמים אנחנו מקבלות פידבקים חיוביים, אבל יש גם את המבטים והתלחששויות האלה שאתם בטח מכירים. מה שהכי חשוב בכל העניין, שזה לא כ"כ מפריע לנו. בהתחלה אולי כן, אבל מהר מאוד מצאנו את הצחוק שבעניין {והנה, אנחנו אפילו כותבות על זה פוסט עכשיו!}. המסקנה שלנו מכל העניין, והמסר שלנו לכל הפאשיוניסטות באשר הן שם, הוא לקחת את כל העניין הזה בצורה הומריסטית, באמת שזאת הדרך הכי טובה להתמודד עם זה.

השבוע, כרגיל, יצאנו שוב לקניות. המסורת הקבועה והאהובה שלנו! הצילומים השבוע היו כיפיים במיוחד, בעיקר בגלל שמצאנו מקומות ממש מגניבים להצטלם בהם, ככה שהשבוע יש לנו הרבה תמונות.


לימור:









אדוה:







עד הפוסט הבא, לימור&אדוה.

8 תגובות:

Dana (MODAna) אמר/ה...

איזה חמודות אתן.
גם אני לבשתי לי חצאית פייטים בסופ"ש הזה, קפאתי למוות וזה גירד לי עד מאוד.
טוב, חיים, לומדים.

Unknown אמר/ה...

אתן מתלבשות פשוט מדהים..!
וזה כזה מגניב שאתן אחיות-חברות שכאלו..ולימור אני חייבת לציין שאת מוכשרת בטירוף...המעיל..!! מדהים=]
טוב אני זזתי אחרי החפירה הארוכה ותעדכנו בקרוב..
דרך אגב איפה אתן גרות?

Ariella אמר/ה...

The first jacket is simply darling x

Alice אמר/ה...

Nice outfit. You have such a beautiful hair! :)

saray אמר/ה...

קיבלתן את ה "i love your blog award" בבלוג שלי :)

Reena Rai אמר/ה...

I love those biker boots

אדוה&לימור אמר/ה...

דנה- תודה רבה על המחמאות :)
אנחנו מאשדוד...

Delmy אמר/ה...

Thanks for the comment. your hair is amazing!