יום שלישי, 11 בנובמבר 2008

some new outfits

הפוסט הזה יהיה קצר מהרגיל כי אין לנו כל כך הרבה זמן כרגע.
אז הנה הלבוש של היום:

לימור:
וואו, איזה שבוע לחוץ. עם כל המבחנים האלה בקושי יש לי זמן לעצמי! היום היה לי מבחן באנגלית שאני מקווה מאוד
שאני יקבל בו ציון טוב, בינתיים ההרגשה שלי לגביו טובה, אבל אף פעם אי אפשר לדעת.
קיוויתי לסיים לתפור היום את המעיל החדש שלי, אבל המבחן בתנ"ך שיהיה יום חמישי לא מאפשר לי
לעשות דברים שהם מעבר ללשבת בחדר ולחרוש. wish me luck!


חדי ההבחנה מביניכם בטח שמו לב שהשורט הזה מוכר להם, ובכן, הוא הופיע בפוסט הקודם ב-wish list שנשלחה יחד עם דודתי לארה"ב.
למזלי, היא מצאה אותו. לפי מה שהיא מספרת הוא היה האחרון{!} בחנות, והוא בדיוק במידה שלי. איזה כיף!
כמובן שעם השורט הגיעו עוד הרבה פריטים נחשקים שחיכיתי להם המון המון זמן.


אדוה:

המעיל מהארון של אמא {פרווה סינטתית כמובן}, ואת החצאית לימור תפרה.
עד הפוסט הבא, לימור&אדוה.