יום שישי, 5 ביוני 2009

אינסטינקטים חייתים

בוודאי רובכם שמתם לב להדפסים המנומרים שכבשו העונה את מסלולי התצוגות. ההדפס הופיע כמעט בכל מקום: על חולצות, שמלות, מכנסיים, תיקים, ואפילו נעליים. רק שניתן להבחין בשדרוג שההדפס עבר , לא עוד מנומר בצבעיו הקלאסיים חום ושחור- העונה ניתן לראות מנומר בגוונים צבעוניים ובשחור לבן. למרות שההדפס המנומר נתפס בעבר כהדפס טראשי ופרחי, העונה הוא שיקי מתמיד, ויכול לעלות מדרגה כל אאוטפיט בקלות. בעיה אחת לגבי ההדפס הזה, היא שצריך להשתמש בו בזהירות ובמתינות. רצוי לא לשלב יותר מפריט מנומר אחד בהופעה, כי ההופעה שתיווצר תיראה עמוסה מדי ותיקח את ההדפס המנומר לכיוון הלא הנכון, כי בכל זאת, אתם לא רוצים להיראות כאילו כרגע ברחתם ממסיבת תחפושות.
הלכנו ובדקנו מה יש לרשתות הגדולות להציע, ויש פרשנויות לא רעות בכלל לטרנד הפרוע הזה. אנחנו נדלקנו על כמה פריטים חמודים:

מנגו:




tnt
:




הנה כמה אלטרנטיבות לשילוב ההדפס המנומר: באאוטפיט אחד ההדפס המנומר דומיננטי, ואילו בשני הוא על תקן אקססוריז:



12345



ועכשיו לתמונות שלנו...


לימור:












הנעליים החדשות והמדהימות שקניתי כהמשך לשופינג היומולדת שלי:






אדוה:


















עד הפוסט הבא, לימור& אדוה.

20 תגובות:

Olivia אמר/ה...

חחח ראשונה!
תמונות מקסימות כמו תמיד ואאוטפיטים בכלל :)

לובה אמר/ה...

נעליים מדהימות!

אנונימי אמר/ה...

התמונות מדהימות בנות, כרגיל!
לימור הנעליים מטוגו (שאת נועלת באאוטיפ הזה) מדהימות באמת, ומפתיע בטירוף שהם משם בדרך כלל הדעה הכללית שלי על המקום שלילית מאוד (סטיגמה משהו) אל תכעסי - אבל לא התאפקתי והלכתי למדוד אותן, ושמתי לב שהעקב שלהם דק ולא כ"כ נוח, איך את מסתדרת איתן?

אדווה תמונות מדהימות שלך !!
אהבתי את שתי האאוטיפים שיהיה לכן לילה נהדר והמשך סופ"ש מהנה :]

נופר אמר/ה...

אאוטפיטים מדהימים!

ולימור - ממש אהבתי את הנעליים החדשות.. תתחדשי (:

שירה אמר/ה...

איזה אחלה אאוטפיטים בנות!אבל לא כ"כ אהבתי את הנעליים החדשות )-:
מאוד גסות ,אבל מעניין לראות עם מה ניתן לשלב אותן-תפתיעו(-:

אדוה&לימור אמר/ה...

שני- תודה רבה :)
גם הדעה שלי לא כ"כ חיובית על המקום, אבל לפעמים יש להם אחלה מציאות.. העקב באמת לא כל כך נוח- אז כשאני נועלת אותן אני משתדלת לשבת כמה שיותר XD

אנונימי אמר/ה...

הנעלים החדשות מדהימות !! מאיפה הם???

SARA אמר/ה...

הנעליים מושלמות!!
אה ויש לי את הגופייה המנומרת ממנגו

אנונימי אמר/ה...

תמונות ממש יפות!אהבתי!
וגם אני עכשיו בקטע של דברים עם הדפסי חיות חחח

הנעליים החדשות פשוט מושלמות מאיפה הן??

מוזמנות לבקר כמו תמיד(:
שבוע טוב!

אדוה&לימור אמר/ה...

אנונימי ו-mymoonday: הנעליים ממרקו :)
שרה- מגניב!! איך את משלבת אותה?

saray אמר/ה...

את הטרנד הזה הייתי מאמצת בצורת צעיף או נעליים כמו שעשיתן.. אני לא בטוחה שגם בצורה אחרת

Lena אמר/ה...

בנות אתן מתוקות להפליא:] גם את הפריטים שאתן לובשות תפרתן?
תתחדשו על הנעליים הן מאוד מיוחדות!

bitchic אמר/ה...

אאוטפיטים יפים אהבתי הלבוש של לימור! והטרנד הזה יכול להראות צ'יפי ואסור להגזים בו! זה מאוד חשוב לציין לא ככה?

אדוה&לימור אמר/ה...

bitchic- תודה רבה :) ציינו את זה שהטרנד יכול להראות צ'יפי- וכמובן שצריך להשתמש בו במתינות רבה..!

mili אמר/ה...

הנעליים מהממות!
ומזל טוב!

אדוה&לימור אמר/ה...

לנה- תודה!! את הפריטים האלה הפעם לא תפרנו.. :)
מילי- תודה רבה!!

Gefen(: אמר/ה...

וואו ממש אהבתי את הנעליים [:

M.I.A אמר/ה...

הנעליים מושלמווות! תתחדשי :)

אנונימי אמר/ה...

וואו, אתן מקסימות.
רציתי לשאול את לימור, האם יש לך גזרות לכל הדברים שאת תופרת?

אדוה&לימור אמר/ה...

אנונימי: תודה רבה!!
את הגזרות לדברים שאני תופרת אני מכינה בעצמי, אני לא כ"כ אוהבת להשתמש בגזרות הקנויות שמופיעות במגזיני הבורדה למיניהם.