יום שבת, 30 במאי 2009

מזל טוב ללימור!!

היום חגגתי יום הולדת 16, sweet sixteen, כפי שנהוג לכנות את הגיל הזה בעיקר בארה"ב.
למרות שאני יודעת שגיל 16 הוא עדיין קטן, אני מרגישה טיפה יותר בוגרת היום.לא יודעת, אולי זה בגלל ההשפעה של הבגרויות והמתכונות שלגמרי גוזלים ממני את רוב זמני הפנוי בתקופה הזאת {מחר מתכונת בלשון :S}.
היום היה פשוט מעולה!! בבוקר התעוררתי והדבר הראשון שראיתי היה קופסת נעליים שחיכתה לה ונחה בסבלנות על הספרייה בחדר שלי. וכמו שאתם בטח בטח מנחשים... היה שם זוג נעלי עקב מדהים מדהים {!} שאדוה קנתה לי מתנה. כמובן שאת התמונות אתם תראו בהמשך. אחרי זה חיכתה לי ארוחת בוקר מלכותית, ולקינוח, העוגה האהובה עליי שאמא שלי אפתה לי במיוחד. ואיך אפשר בלי סיבוב שופינג לסיום היום? אז בערב נסענו למסע שופינג בקניונים. קניתי בעיקר נעליים, די התאכזבתי מה שהיה לרשתות הבגדים הגדולות להציע, אז בגזרת הבגדים לא היו הרבה מציאות, למרות שחזרתי עם כמה פריטים ממש חמודים. היום הזה היה פשוט מדהים, היה לי כיף לחגוג את היום הולדת הזה עם האנשים שאני הכי אוהבת.
חשוב לי לציין גם את החברות המדהימות שלי שקנו לי מלא מלא מתנות והפכו את היום הזה לעוד יותר כיפי..

מקווה שעבר על כולכם סופ"ש כיפי ומהנה :)

ועכשיו לתמונות של ההתחדשויות שלי ושל מה שלבשתי היום בערב:



לבשתי את האאוטפיט הזה + הנעליים החדשות שאדוה קנתה לי:





חלק מהתחדשויות:






עד הפוסט הבא, לימור &אדוה.

19 תגובות:

saray אמר/ה...

מזל טוב :)
התלבשת מקסים ליום הולדת והתחדתשת באחלה דברים

אנונימי אמר/ה...

מזלללל טובבב (:
החצאית מדהימה
והנעליים גם חח איזה כיף שיש אחות גדולה (:

אנונימי אמר/ה...

היי המון מזל טוב מותק :)
יש לכן אחלה סטייל באמת, ויש כאן הרבה פריטים שקולעים לטעמי. אבל יש המון המון דברים שהם טו מאצ', לפעמים זה נראה שאתן מתאמצות יותר מידיי כדי לבלוט, והתוצאה היא קטסטרופה-כמו בהרבה אאוטפים כאן.
הייחוד בכל אחד הוא בדברים הקטנים אין צורך להגזים כי לפעמים אתן סתם תראו מגוכחות ברחוב.
אל תקחו את זה כביקורת קשה, סתם ביקורת בונה ממישהי שאתן לא מכירות.

בהצלחה בהמשך הבלוג..

blossom button אמר/ה...

המון המון מזל טוב!
האאוטפיט שלך ליום הולדת פשוט מדהים ואביבי כאחד,והנעליים בכלל...וכל מילה נוספת מיותרת!

נופר אמר/ה...

מזל טוב מאמי (: שיהיה לך עוד שנים ארוכות ומלאות בסטייל.
ותתחדשי על הכל - פריטים ממש יפים!

אדוה&לימור אמר/ה...

אנונימית- לא לוקחות קשה, אין מה לדאוג :) אנחנו לא מתאמצות כדי לבלוט, זאת לא המטרה שלנו. האאוטפיטים שאנחנו בוחרות ללבוש משקפים את הסגנון האישי שלנו- וזה הסגנון שאנחנו אוהבות. זה ממש לא נועד כדי להבליט אותנו מיתר האנשים ברחוב, אופנה היא כלי שבחרנו להשתמש בו, אולי בצורה קצת שונה מאחרים.
בכל מקרה, תודה על הביקורת הבונה, ואת מוזמנת להמשיך לעקוב אחרי הבלוג :)

אדוה&לימור אמר/ה...

blossombutton ושחר- תודה רבה מתוקות!!

Olivia אמר/ה...

מזל טוב! ממש אהבתי את האאוטפיט והדברים החדשים.

עכשיו את בליגה של הגדולים, 16!

morena אמר/ה...

לימור, מזל טוב !!!
ותתחדשי על הנעליים ! הן מדהימות !!

Alexliciouss אמר/ה...

תתחדשיי ומזלטובב!
אהבתי את כל ההתחדשויות ואת האאוטפיט [החגורה מהממת!]

happy sweet 16!
D:

אנונימי אמר/ה...

קצת באיחור, אבל עדיין - מזל טוב !!
התחדשת בנעליים מדהימות, אהבתי הכל והאחרונה נראית מדהימה, מאיפה היא ?


שיהיה לך שנה נפלאה מלאה בחיוכים וקניות חדשות (וכמובן גם לאחותך)

אדוה&לימור אמר/ה...

שני- תודה רבה!!
את תופתעי, אבל הזוג האחרון
מ-to go. הנעל הזאת פשוט מהממת על הרגל והמחיר נורא זול.

לובה אמר/ה...

נעליים מדהימות! תתחדשי והמון המון מזל טוב! התרשמתי מהבלוג :)

Pick SOME Pic אמר/ה...

קודם כל מזל טוב!
ועוד, אהבתי כ"כ את החצאית היא מדהימה!
ואם זו בעצם שמלה אז החלק התחתון שלה מקסים!

Nancy אמר/ה...

Great shoes! :)

Standing Ovation אמר/ה...

המון מזל טוב!!!

מאיה אמר/ה...

מהיכן הנעליים הכחולות עם הדוגמת נחש ? הם מדהימות !! תתחדשו
ודרך אגב יש לכן אחלה בלוג.. אהבתי

אדוה&לימור אמר/ה...

מאיה- תודה !! את מוזמנת להמשיך לעקוב :)
הנעליים מ"מרקו".

M.I.A אמר/ה...

מזל טוב :)