יום שישי, 17 באפריל 2009

פשוט להקליק

כמה פעמים יצא לכם לשוטט בחנויות אופנה מקוונות ולחשוב לעצמכם "אוי! השמלה הזאת חייבת להיות שלי!! ? ובכן, אתם לא היחידים. הרשת טומנת בתוכה כיום כל כך הרבה חנויות, שלפעמים נדמה לך שכל מה שאתה צריך לעשות זה פשוט להקליק, וזהו, אותה השמלה הנחשקת כבר בדרכה אלייך. אבל מה לעשות, אנחנו גרות בישראל, וגם אם נקליק לנו בקלילות על ה-"add to your shopping bag" הנפוץ, ניווכח לדעת בסופו של דבר שדמי המשלוח יצאו קצת הרבה יותר מעבר למצופה.
לדוגמא- אנחנו בטוחות שכולכם מכירים את רשת הבגדים "forever 21" הבגדים יפים, טרנדיים, והחנות מציעה אלטרנטיבה מעולה למי שלא מתחשק לה לשלם הון תועפות על פריטי מעצבים. הרשת מונה עשרות סניפים, אבל... איך לומר בעדינות- אף אחד מהם לא בישראל. הצרה היא, שגם אם נורא נורא מתחשק לנו להזמין משהו מהאתר הכ"כ מזמין שלהם, דמי המשלוח המפלצתיים יהוו מכשול רציני. בינתיים מצאנו פיתרון לבעיה. אמנם הוא לא מעלים את הבעיה לגמרי, אבל לפחות הוא מצליח להשכיח את תחושת הפספוס שעולה בקרבנו כל פעם שאנחנו מבקרות באתר. הפתרון הוא פשוט- כל פעם שקרוב משפחה\חבר טס לגיחה בארה"ב, הוא מקבל רשימת מכולת רצינית בעלת עמודים רבים {ממש רבים}, וזהו. בלי דמי משלוח, בלי כאב ראש, וכך הפריטים הנחשקים עושים את דרכם אלינו במהירות.



בינתיים, עד ש-forever21 יחליטו לעשות עלייה, תשטפו את עיניכם בכמה פריטים שתפסו לנו את העין:






ואם כבר בforever21 עסקינן- באתר שלהם ניתן להגיע ל-twelve by twelve, שלאחרונה השיקו קולקציית קוטור לבישה במהדורה מוגבלת-מכל פריט קיים רק דגם אחד בלבד.



















לימור :

















אדוה:















עד הפוסט הבא, לימור&אדוה.

16 תגובות:

Zarna אמר/ה...

cool blog! i can't understand any of it, but i love the photos :) check out the new post i put up and let me know what you think
http://zarnasrunway.blogspot.com

Olivia אמר/ה...

איזה מגניב קולקציית הקוטור של פוראבר!
זה כ"כ מבאס שאין פוראבר 21 בישראל, אבל מצד שני אם יהיה בארץ זה יהיה כ"כ יקר ולא מיוחד (טופשופ יקר בישראל ב50%)

3> אוליביה

sophie אמר/ה...

such beautiful photos

:)!

http://parisisburningg.blogspot.com

agus אמר/ה...

The tights are really fantastic, I like your outfits very much :-)

נופר אמר/ה...

הלוואי שפוראבר 21 יעשו עלייה, בינתיים נסתפק ממתנות מקרובים שטסים לחו"ל, בתקווה שבעיד אכן החנות תצטרף אל חנויות ארצו ואם - תמיד אפשר לחפש עבודה בחו"ל חח

לבושות יפיפה.. אהבתי!

נופר אמר/ה...

*ואם לא

עופרה ומרינדה אמר/ה...

היי לימור ואדווה,
איך יוצרים איתכן קשר מחוץ לתגובות?

צוות אתר bamoda
www.bamoda.co.il

עופרה ומרינדה אמר/ה...

אופס, דווקא השורה עם המייל נשמטה:
editor@bamoda.co.il

sefi אמר/ה...

הי יקירת, אתן ניראות מעולה כמו תמיד. אנ ידווקא לא מתה על forever 21, זה זול ולא ממש חסר מזה בארץ. הכי כיף לקנות פה, יוצא הכי זול ומיוחד ואני אומרת את זה אחרי שנים של ניסיונות לעשות שופינג בחו"ל. יש לי חברות שמצליחות לקנות יופי של דברים בחו"ל, אני, כשאני כבר בחופש לא בא לי שופינג. נשיקות!!!

saray אמר/ה...

אני חושבת שפוראבר 21 הם חנות קצת בעייתית.. אני נורא אוהבת את החנות הזאת וקונה שם הרבה שאני בארה"ב
אבל יש להם בעיה של איכות.. הרבה מהבגדים שלהם פשוט נראים זולים וזה די לקחת סיכון אם מזמינים באינטרנט ולא רואים את זה במציאות - במיוחד הנעליים שלהם!
גם אם לא היו דמי משלוח עדיין הייתי מפחדת להזמין משם

Lena אמר/ה...

אתן נראות מעולה בנות!
וכמה טוב לדעת שיש עוד פאשניסטות מאשדוד:]

ולגבי forever21 אני עשיתי דווקא הזמנה ופירטתי עליה בבלוג שלי וזה לא שווה את ההשקעה וחבל!

Natalie אמר/ה...

אהבתי את השילוב הראשון - זה כיף כשהמכנסונים מספיק קצרים והחולצה מספיק ארוכה ככה שלא ברור אם הם שם או לא! נהדר:)

kitty starr אמר/ה...

הבדגים של 21 FOREVER באמת יפים,
אבל בטח אם היו מיבאים אותם לארץ הם היו עולים פי 2 יותר.. :(

blossom button אמר/ה...

פשוט לא הוגן...אם יכולתי לשים את ידי על השמלה האחרונה משמאל..בעצם,על כולן!
אהבתי מאוד את האאוטפטים שלכן,אתן מוזמנות לבלוג שלי למרות שהוא חדש לגמריי וחסר תמונות...:-)

sophie אמר/ה...

I'm really in love with your outfit in the top photos, with the t shirt and tights. Beautiful
!

http://parisisburningg.blogspot.com/

sophie xx

אנונימי אמר/ה...

בקשר ל twelve by twelveגם אני התאהבתי בקולקציית קוטור שלהם,אהבתי ממש את הגרביון של לימור,ואת הסנדל והגרביון של אדווה ,לוקים מוצלחים (: