יום שלישי, 14 באפריל 2009

יומולדת שמח לאדוה!!

הפוסט הזה מוקדש לאדוה, שאותו אני {לימור, אחותה הסופר נאמנה של אדוה) אתחיל לכתוב , ואדוה תצטרף אלי בהמשך. אז היום אדוה חוגגת יומולדת 20, משנה קידומת, ועוברת למגרש של הגדולים. לדעתי גיל 20 זה ציון דרך מגניב ביותר בחיים, מצד אחד היא עדיין צעירה ומשוגעת, ומצד שני היא כבר בוגרת ומתוחכמת. כאילו רק אתמול שיחקנו לנו בברביות והלבשנו אותן בבגדים מעוצבים וורודים להפליא. בקיצור, אני מאחלת לאחותי המהממת יומולדת שמח, כיפי ומהנה, ומקווה שהיא תישאר אותה אחות מדהימה, תומכת, כיפית ואופנתית כמובן, כמו שהיא הייתה עד עכשיו.
וכמובן... איך אפשר בלי תמונות?! במיוחד ביום מיוחד שכזה...
ומכאן אדוה תיקח את המקלדת לידיה..
טוב אז עבר עלי יום הולדת 20 נהדר, מלא בדברים כיפיים ושופינג. על הבוקר קמתי וחיכתה לי קופסה עטופה מלימור.
בתוך הקופסה היתה מונחת לה שמלה מהממת שהיא תפרה לי.
אז הנה השמלה :
מתנות!@!


שרשרת חדשה ומהממת של juicy cuoture. יאייי!
לימור:



את השמלה אני תפרתי, לאחרונה יצא לי לתפור הרבה בגלל החופש. איזה כיף!!
עד הפוסט הבא, לימור&אדוה.

14 תגובות:

Olivia אמר/ה...

מזל טוב אדווה, את נראת מדהים!
ולימור, לדעתי את תופרת מעולה ואולי תיקחי את זה צעד אחד קדימה עם קולקציות וכו'
אני כבר חושבת בראש אם אולי תעשי לי שמלה שאני פשוט לא מוצאת בחנויות (בתשלום כמובן!)

אוליביה 3>

אדוה&לימור אמר/ה...

אוליביה- תודה רבה!!!

בקשר לתפירה- כבר הרבה זמן הרעיון של לתפור קולקציה יושב לי בראש, אבל מפאת חוסר זמן לא יצא לי לממש אותו, אז בינתיים הכל מעוצב רק על הנייר. אני ממש מחכה לחופש הגדול..
ובקשר לשמלה, את מוזמנת לתאר לי במה מדובר :)

morena אמר/ה...

אדווה - מזל טוב :) אהבתי את השמלה שלימור תפרה לך !

Gefen(: אמר/ה...

מזל טוב :)

כמה קניותO: איזה כיף!!!

Baśka אמר/ה...

oh, i wish i could understand your language but i don't ^^
and what's you native language?

Corinna אמר/ה...

the necklace with the litte shoes is adorable!!aah it's confusing to write in the other direction:D

agus אמר/ה...

Beautiful pictures and very interesting blog, I like it :-)

Unknown אמר/ה...

I LOVE both dresses. And I just adore that pink and gold necklace!! And then I'm absolutely in love with the floral dress. Gosh I love your style! Keep visiting my blog and I'll do that same. :) I love it.

C.Elizabeth and Natalia אמר/ה...

Ah! This is so confusing...
I have no idea how this will end up looking but this is quite interesting. hehe

I can't read your blog but I really like those 2 dresses you're wearing on here! Gorgeous!

Thanks for the comment!


C.Elizabeth

lara אמר/ה...

קודם כל מזל טוב!
ולא ראיתי את הבלוג שלכן לפני כן, והלוואי הלוואי הלוואי הייתי תופרת ככה, פשוט מדהים!
ישר כח!

Raquel אמר/ה...

love the flower dress! and also lovely hairs!
thanks for your compliment
:)
x

muchlove אמר/ה...

thanks for your comment :)

נופר אמר/ה...

מזל טובב D=

Natalie אמר/ה...

אתן אחיות נהדרות.

השמלה הצהובה מדהימה מדהימה! (פעמיים כי טוב)


מזל טוב:)