יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

my very first collection- part 2















26 תגובות:

Olivia אמר/ה...

וואו! שמלה לנשף אני מזמינה ממך (:

Olivia אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
אנונימי אמר/ה...

דבר ראשון, הקולקציה שלך מדהימה!! ואת ממש מוכשרת!!
ֿדבר שני, הייתי רוצה לראות משהו טיפה שונה ממש שאת כל הזמן מכינה, שמים לב שבהרבה מהבגדים שאת מכינה הכל נראה דומה מאוד - חצאית פרחונית עם שכבכות..

אנונימי אמר/ה...

התאהבתי בחצאית
נקודה !

אדוה&לימור אמר/ה...

תודה לכולכם על הפרגון!!

אוליביה- אין בעיה, בכיף חח:)
אנונימי- קודם כל תודה רבה על המחמאות! ובקשר למה שאמרת על הסגנון הדומה- השתדלתי שבכל זאת יהיה איזשהו קו מחבר בין הפריטים בקולקציה, ולפעמים זה התבטא בגזרות ולפעמים בבד. זה רק חלק מהקולקציה, בקרוב אני אפרסם עוד דברים שחלקם בסגנון שונה יותר:)

שני- תודה! גם אני לגמרי התאהבתי בה, אני לא מפסיקה לחרוש עליהXD

מ. אמר/ה...

ואו! מדהים! :)

SARA אמר/ה...

מוכשרת.

אנונימי אמר/ה...

החצאית מושלמת!
את ממש מוכשרת.

שבוע טוב!
מוזמנות לבקר כמו תמיד(:

אנונימי אמר/ה...

ואואוו!
את כ"כ מוכשרת!
אני רק התחלתי ללמוד תפירה לפני חודש, אני מקווה להגיע לרמת תפירה כמו שלך!

sefi אמר/ה...

את מאוד מוכשרת ואני בטוחה שאת תצליחי. תמיד תחשבי מה את אוהבת ותלכי עם זה. אהבתי :).

Galit - Lynn Stiklaro אמר/ה...

שתיכן מדהימות,
כל הכבוד על היוזמה, הכישרון והתפירה!
נראה מקצועי ביותר :)

Little Black Dress אמר/ה...

הכול מקסים! כל הכבוד לך על ההשקעה-הקולקציה מהממת!

Noa Raviv אמר/ה...

כל הכבוד!! כל הפריטים ממש ממש יפים!
אהבתי!

mili אמר/ה...

הבגדים נראים ממש מעניינים, כל פריט יפה.. אך משהו לא מסתדר עם השילוב הראשון- נראה כבד מדי.
נ.ב אהבתי את השמלה מהפוסט הקודם

שנת לימודים מוצלחת שתהיה לכן

Dana (MODAna) אמר/ה...

אם כבר משהו שיאחד קולקציה, אז משהו נצחי כמו פרחוני וראפלס
כל הכבוד!

Amit אמר/ה...

וואו וואו וואו, לא רק הכשרון הענק שלך הוא זה שמפליא ומעורר בי הערכה אלא ההשקעה, הנכונות להשקיע והסבלנות שלך. כל הכבוד, מוריד את הכובע בפנייך!
את יצירתית בטירוף. והכל מקסים!

boiler אמר/ה...

יצירתי, מפתיע ומקסים
כל הכבוד לך שלקחת יוזמה והחלטת ללכת עם זה!

boiler אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
אנונימי אמר/ה...

ממש מוכשרת! אהבתי את החצאית הפרחונית!

Standing Ovation אמר/ה...

מהמם! כל הכבוד :)

GmaLi אמר/ה...

Ah that second shirt is SO COOL! Love it.

the eye אמר/ה...

אהבתי את הקשירה בצד...

saray אמר/ה...

החצאית הפרחונית מהממת!!
שאפו

נועית אמר/ה...

וואו! הבגדים בתמונה האחרונה פשוט מהממים, מקוריים ןמעניינים! ובכלל כל הקולקציה יפייפיה! כל הכבוד וסחטיין על הכשרון :)

Daganaar אמר/ה...

וואו פשוט מדהים!
גם אני תופרת, 3 חודשים בערך...
שאלה קטנה - את תופרת מבורדה או שאת עושה גזרה משלך?

אדוה&לימור אמר/ה...

דגן- תודה רבה!! ממש כיף לשמוע..
את הגזרות אני מכינה בעצמי :)
שיהיה לך בהצלחה עם התפירה!! עם הזמן משתפרים יותר ויותר..