יום שישי, 10 ביולי 2009

!shop til you drop

השבוע החלטנו לקפוץ לבילו סנטר- אחד ממרכזי השופינג השווים ביותר בארץ. מכיוון שלא היינו הרבה זמן במקום, סקרן אותנו איזה מבצעים יש שם והאם הסחורה שבחנויות העודפים באמת שווה ביקור במקום.
אנחנו חייבות להודות- כשרק הגענו למקום והתחלנו להסתובב, התאכזבנו מאוד. נכנסנו לסניף העודפים של מנגו, והופתענו מהבגדים שבכלל לא הצדיקו את מחירם היקר. נו באמת, אלה מחירים של חנות עודפים?! עדיף כבר ללכת לסניף הרגיל, באמת שאין הבדל. אז אחרי שיצאנו מאוכזבות ממנגו, החלטנו להיכנס לאלדו- שם ציפינו למצוא נעליים מהממות במחירי רצפה. אמנם המחירים בהחלט היו סבירים, אבל הנעליים היו מיושנות ולא יפות בכלל. אחרי שיצאנו מ-2 חנויות ללא מציאות, היינו בטוחות שזהו, ביקורנו בבילו היה לשווא וכדאי שנתקפל ונחזור הבייתה. אבל אז נכנסנו לאירית. מצאנו שם שתי שמלות מקסימות מקסימות כשהחלק העליון שלהן בדוגמת קרושה עדינה, והחלק התחתון מתנפנף וקיצי. ואז, מסע השופינג שלנו נפתח רשמית.
אחר מכן המשכנו לקסטרו ולרנואר, ויצאנו משם עם דברים ממש מדהימים במחירים מצחיקים בטירוף. ברנואר ניתן למצוא גם עודפים של twenty four seven, אז חשוב לחפש טוב טוב ולעבור על כל המדפים, כי חבל שתפספסו הזדמנות למצוא בגד מקסים במחיר שוק.
לאחר שיצאנו מרוצות מהמקום ועמוסות שקיות, הגענו למסקנה- בילו סנטר זה אחלה מקום. ממליצות בחום!!



אדוה:
שמלה- קסטרו עודפים. נקנתה במבצע של 3 במאה.








לימור:


חולצה- רנואר עודפים, 30 ש"ח. חצאית- רנואר עודפים, 30 ש"ח. חגורה- f21.




עד הפוסט הבא, לימור ואדוה.

16 תגובות:

נופר אמר/ה...

בחנויות עודפים צריך לנבור היטב ואפשר למצוא פריטים מדהימים במחירים מצחיקים. מתחם עודפים נוסף שאני ממליצה עליו הוא אאווטלט הרצליה.. תמיד מוצאים שם דברים!

לימור את לבושה ממש יפה, והחצאית מקסימה והמחיר שלה פשוט הזוי!

מ. אמר/ה...

ואו באמת מחירים מצחיקים!
למרות שבאמת בד'כ בחנויות עודפים האלה יש בעיקר דברים מקולקציות קודמות ומוזרות, שמצדיקות את המחיר המגוחך. רק אם מאיר המזל מוצאים דברים שווים, אז יצא לכן טוב. (:

Standing Ovation אמר/ה...

אחלה מציאות ואחלה מחירים :)

Olivia אמר/ה...

אחלה לבוש ואחלה מחירים :)

לובה אמר/ה...

לא הייתי המון זמן בבילו סנטר וחבל :/ אתן נראות נהדר ובמינימום מחיר- שזה נהדר אפילו יותר. אשמח אם תבקרו בבלוג שלי!

Tal אמר/ה...

הכי כיף מציאות!
בדיוק לפני שבועיים גיליתי שיש חנות עודפים של אלדו בירושלים, האמת הרוב היה באמת מיושן ופרחי, כמו רוב העודפים שנשארים, אבל היו שם מציאות ויצאתי עם 2 זוגות נעליים במחיר מצחיק...
תתחדשו על כל הבגדים!

Dana (MODAna) אמר/ה...

אההה, אני רוצה את השמלה הכחולה

אנונימי אמר/ה...

ואו אני חייבת להגיד שהסתכלתי עכשיו על הבלוג ובאמת ח"ח יצאו לכם כמה שילובים ממש יפים, אני חייבת להגיד ללימור: את מתלבשת מדהים!(לרוב) ואת תופרת בכלל יוצא מן הכלל... זה כישרון וטוב שאת מנצלת אותו כי ... כיף לך באמת..
ולאדווה:את מתלבשת יפה.
אגב אם אני יכולה להמליץ לכן, כדי שיראו את הבגדים תצתלמו תמונה אחת שיראו את הבגד ואת השילוב עם הנעליים ואפילו לא צריכים לראות אתכם וכל השאר התמונות יכולות להיות אומנותיות אבל פשוט יש הרבה מקרים שיש רק תמונות אומנותיות ולא רואים את השילוב כי אתן יושבות או שמצמים אתכן רק בחלק העליון אז זה חומר טוב למחשבה..
עוד דבר רציתי לישאול את לימור: את תופרת לפי גזרות שאת לוקחת מאיפה שהוא או שאת ממציאה את הגזרות שלך לפי המידות שלך?

אדוה&לימור אמר/ה...

אנונימית- קודם כל תודה רבה על המחמאות! אנחנו ניקח את ההמלצה שלך לתשומת ליבנו :)
ולשאלתך- את הגזרות אני מכינה בעצמי לפי המידות שלי, כי אני לא מתחברת כל כך לגזרות הקנויות, וככה גם יותר נוח לי לעצב את הבגד בדיוק כמו שאני רוצה.

אנונימי אמר/ה...

תגידי.... פעם את תוכלי להסביר איך את תופרת את השמלות\חצאיות\חולצות שלך? איך את מכינה את הגזרות, איך את גוזרת ומכינה את הבד לפני?
פשוט אני רוצה לקנות מכונת תפירה והבעיה שלי היא אם אני יצליח... אם בכלל אני יצליח לגזור את הבד כמו שלצריך, למצוא בדים, להכין את הגזרות, למצוא רעיונות ואם בכלל אני יצליח לתפור

Fashion Fan אמר/ה...

לימור חגורה מדהימה:)

אנונימי אמר/ה...

החגורה של לימור מהממת עם השילוב של החצאית!

ובהחלט בילו הוא מקום טוב למציאות ובתור אחת שגרה 10 דקות מבילו ולא ממש מרבה ללכת לשם הבאתן לי חשק לקפוץ לשם.

שבוע טוב!
מוזמנות לבקר(:

SARA אמר/ה...

לשתיכן יש סטייל הורס. אהבתי את העובדה שהבגדים לא יקרים אבל נראים עליכן מושלם

Unknown אמר/ה...

אוי אלוהים בתור שופהוליק לא קטנה וגם מכורה לנעליים אני אגיד לכן שאני כלכך מקנאה :'( איזה אוסף של נעליים!!! המציאות משגעות ואם אפשר לשאול... מאיפה הכסף לכל הקניות האלה? לימור את מדהימה והכשרון שלך יוצא מן הכלל! את מוזמנת להיות הסטייליסטית שלי
צרו קשר (אימייל או מסן: ronysason@hotmail.com)

Unknown אמר/ה...

אגב אני אשמח עם תוסיפו עוד פרטים על הבגדים שאתן לובשות בכל פעם כמה הם עלו ומאיפה

אוסף פרטי אמר/ה...

אני מתה על החנות עודפים של מנגו בבילו סנטר!! אמנם יוצא לי להגיע לשם בערך פעם בחצי שנה/שנה כשאני מגיעה לתור לרופאת שיניים שלי באיזור, אבל תמיד אני מתרגשת מזה :)
נשמע שמצאתן אחלה מציאות!