יום שבת, 13 בספטמבר 2008

היייי כולם :) טוב, אז כמו שאתם רואים {או יותר נכון להגיד קוראים :P}

זה הפוסט הראשון שלנו !!!@@!@!@ לא כל כך קשה להבין במה בלוגנו החמוד הולך לעסוק ,

השם כבר הסגיר אותנו.

ועכשיו קצת עלינו!! אנחנו אחיות, {fashionisista} שופהוליות {קשה להודות באמת ... } עם התמכרות קשה לנעליים. טוב נו, לפחות אפשר להתנחם בעובדה שזה לא מסוכן.. {רק לכיס, כמובן}.


אדוה {19}
ככה גיליתי שלטפס על ערימת אבנים {+עקבים} זה לא חכם במיוחד....
אל תנסו את זה בבית!!!!

לימור {15}
את השמלה אני תפרתי, אחרי שהתעכבתי שעות בחנות בדים בגלל שהמוכר החליט לחקור אותי ולבדוק מה
אני הולכת לתפור מהבד XD
אבל בסוף יצאתי משם {ייאי לי } ואת התוצאה אתם כבר רואים בעצמכם.
עד הפוסט הבא, אדוה&לימור.




6 תגובות:

saray אמר/ה...

תתחדשו על הבלוג :)

בלוג של 2 אחיות נשמע מגניב- נראה לי שיש עוד בלוג אופנה כזה של תאומות.. לא זוכרת איך קוראים לו..

בכל מקרה בהצלחה :)

נועם אמר/ה...

מגניב רעיון טוב עם שתי אחיות..
מחכה כבר לפוסט הבא :]
בהצלחה!

sefi אמר/ה...

בהצלחה!
באמ תזה געיון חמוד, בלוג של אחיות!!

נבו אמר/ה...

וואו השמלה ממש יפה,תפרת עוד בגדים חוץ ממנה???אני רוצה לראות.
בהצלחה גם ממני.

Chen אמר/ה...

תתחדשו על הבלוג (:

asafliber אמר/ה...

אהלןן לימור ואדווה
אחלה בלוג ואשמח אם תיצרו אותי קשר במסנג'ר
asafliber1@walla.com

בנוסף יש קבוצה בפייסבוק בהנהלתי של אופנת רחוב ישראלית...


כנסו , תעלה תמונות, תגיבו תתעדכנו ומה שבא לכם...

http://www.facebook.com/photo.php?pid=885301&id=774302841#/photo.php?pid=885329&id=774302841